Založ si blog

In medias res

Niekto sa svojimi príspevkami snaží zviditeľniť, naopak, niekto ako ja, v tom vidí istý zmysel uvoľnenia, ukľudnenia, zmiernenia duševného zhonu. O to viac sa vo mne prehĺbi pocit úľavy, keď si uvedomím, že to nečítam iba ja, ani môj vyučujúci, ale mnohí z vás. Vy, ktorí si dáte tú námahu premávať sa riadkami tohto aj budúceho príspevku, a kedy ma poteší akákoľvek kritika, či možno uznanie.

Takmer po roku, alebo odkedy som opustila maturitný stôl, som opäť siahla po “ pere slohu “ , čo vo mne znovu prebudilo chuť po interesantnosti v mnohé aktuálne témy, ktoré sa dnes skloňujú veľmi frekventovane. Napríklad vzťahy medzi ľuďmi, príčiny, každodennosť, stres, pokoj, láska, mier, vojna, príroda a podobne. Sú to inšpirácie, ktoré prúdia vláknami mojej hlavy, sú to námety, ktorým som sa doposiaľ venovala a mám záujem pokračovať v tom.

 

 

väzeň, väzenie, mreže

V ruskej base zajali väzni dvoch dozorcov. Zasiahli špeciálne jednotky, útočníkov zabili

16.06.2024 11:40

Skupina šiestich mužov sa v nedeľu vo väzenskej väznici v Rostove na Done na juhozápade Ruska zmocnila dvoch dozorcov.

migranti na poľsko-bieloruskej hranici

Nemci zaznamenali už dve tisícky nelegálnych migrantov, ktorí prešli cez Bielorusko

16.06.2024 11:20

Nemecká spolková polícia za prvých päť mesiacov tohto roka zaregistrovala 2215 nelegálnych migrantov, ktorí do krajiny dorazili tzv. bieloruskou cestou.

Valko

V kauze vraždy advokáta Valka ešte nie je vytýčený hlavný termín pojednávania

16.06.2024 10:36

V kauze vraždy advokáta Ernesta Valka stále nie je na Mestskom súde Bratislava I známy termín hlavného pojednávania.

vojna na Ukrajine, Rusko

BBC: Ruská armáda má kavalériu 21. storočia. Z motoriek

16.06.2024 08:55

Ruská armáda na ukrajinskom bojisku čoraz častejšie používa ľahkú techniku - motocykle a terénne vozidlá rôznej konštrukcie.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 1170x
Priemerná čítanosť článkov: 1170x

Autor blogu

Kategórie

Archív